Veelgestelde vragen
Bekijk op deze pagina de meest gestelde vragen over De Bloem Wellness. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met De Raad Vastgoed via de contactpagina of bel naar het hoofdkantoor: 071 – 405 1414
1. Mijn tag werkt niet, wat moet ik doen?
Door de tag aan te bieden bij een kaartlezer wordt er d.m.v. een groen signaal de toegang bevestigd. Indien het signaal rood is of de kaartlezer reageert helemaal niet bij het aanbieden van uw tag, dan kunt u contact opnemen met De Raad Vastgoed.
2. Is het toegestaan om mensen die niet woonachtig zijn in De Bloem mee te nemen naar De Bloem Wellness?
De Bloem Wellness is exclusief voor bewoners van De Bloem toegankelijk. Derhalve zijn de toegangstags persoonsgebonden en worden er voor elke woning in De Bloem tags verstrekt op basis van de hoeveelheid ingeschreven personen op het adres van de woning.
3. Ik maak geen gebruik van De Bloem Wellness, kan ik ook opzeggen?
Voor alle bewoners in De Bloem is een lidmaatschap op De Bloem Wellness verplicht. Dit is reeds vastgelegd in de met u gesloten huur- of koopovereenkomst voor de woning. Indien u de woning later heeft verkregen van een eerdere bewoner is dit vastgelegd in het eigendomsbewijs van uw woning. Er bestaat dus geen mogelijkheid om het lidmaatschap op De Bloem Wellness op te zeggen.
4. Wat zijn de openingstijden van De Bloem Wellness?
De Bloem Wellness is dagelijks geopend van 06.00 uur tot 23.00 uur. Buiten deze tijden is het niet toegestaan De Bloem Wellness te betreden. Graag verwijzen wij u naar het Huishoudelijk Reglement voor meer informatie.